Sunday, March 22, 2020

There's drug combo to shorten coronavirus, French researchers say

.....
In the statement, which was released Sunday, IHU-Méditerranée Infection in Marseille described the treatment protocol for COVID-19 patients. “A treatment with the hydroxychloroquine combination (200 mg x 3 per day for 10 days) + Azithromycin (500 mg on the 1st day then 250 mg per day for 5 more days), as part of the precautions for use of this association (including an electrocardiogram on D0 and D2)," they write, in the translated statement. “In cases of severe pneumonia, a broad-spectrum antibiotic is also used.”
.....
Trump tweeted - 




(Ghi chú: Đây là công thức do các nhà nghiên cứu thuộc giới y khoa Pháp đưa ra và được cho, vào thời điểm này, là công thức hữu hiệu nhất có thể đánh bại con siêu vi trùng corona. 

Tuy nhiên, đối với một số người thù ghét Trump một cách cuồng điên (#nevertrump) thì bất cứ Trump nói, làm, hay đụng đến bất cứ cái gì, chuyện gì cũng bị chê bai, chửi rủa, bị đánh te tua. 

Nhưng nếu chẳng may bị con corona tấn công, đục khoét buồng phổi, thì xin những người này đừng vì quá thù ghét Trump, đừng vì tự ái mà từ chối cách chửa trị bằng công thức này để về nhà chửa bằng thuốc Xít-Ta-Lin, í lộn, Xuyên Tâm Liên thì có thể sẽ được sớm đi theo bác :)

No comments:

Blog Archive